Svar

Anonym om Do you understand?:
Hej jag har en fråga
var något av dina barn planerade och isf hur lång tid tog det tills du blev gravid? och gjorde du något speciellt för att bli det lättare?


Svar: Ja både av mina barn var fullt planerade, och det gick direkt. alltså jag prickade in fint med både mina barn. :) fick inte vänta faktiskt.
jag kan bara råda att ha sex från din mens och den veckan du ska ha ägglossning varannan dag och försöka på det viset. :)
Hannele - Mamma till Kevin » 2009-10-20 | 16:34:46
URL: http://hanneler.blogg.se/

Svar:

Jaaaooo precis :/ Usch på stress ;P



Mmm..jag ville ha fler barn förut..men nu näe..jag vet inte, är tveksam :)



Hehe..tänkte precis fråga om era barn var planerat men jag fick mitt svar ;D



Kraaam

H

Sofie mamma till Ellie » 2009-10-20 | 22:16:52
URL: http://gammfi.blogg.se/

Ja, det enda dom kunde göra då när jag blev inlagd var att ge kortison för lungmognad och intravenöst för att hämma väkarna. Men hon hade redan bestämt sig för att komma ut ;P

Jag kommer att få gå på NUS, sjukhuset här i Umeå. Tur att man bor nära ^^



Hur känns det att bli tvåbarnsmor då? :)



Kram kram

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-10-21 | 00:22:40
URL: http://hanneler.blogg.se/

glömde svara på din fråga. Haha sorry för det. Så nej vi planerar inga barn förtillfället för att ja det jag skrev tidigare och plus att vi tycker att det är lite för tidigt för det :) kram H


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback