Onsdag

En toppen dag! :) jag önskar att ni kunde betee er som mammor och inte som små människor. Stolt att det gott så bra för oss i 2 års tid nu hur mycket skitsnack det än sprids så är de enda som vet vad som egentligen stämmer jag & Tony och mina föräldrar. jag tycker att man borde hålla sitt beteende när man är mor och inte gå överstyrd och få konstiga blickar på sig. dem som gör det är oftast dem som är så svartsjuka. vart är din hjärna? get lost - du är inte värd det!  äh vi skiter i dig som vi gör i toaletten så mycket brydde vi oss. :) lägg ned lite tid på familjen istället för allmänheten, vart är annars kärleken till dem? . jaja, vi är starka och låter inte någon slå med en klubba i huvudet på oss hur mycket dem en vill. som det sägs. sköt ditt eget skit i andras. jag skulle inte gå och verka ha erfarenhet och lägga till ett påhitt hit och dit. Det du gör när du försöker prata åt mig eller om mig är att du pratar om dig själv för du vet bara vad som stämmer för dig själv inte för andra. Frunthimmer, när ska du vakna upp och börja bli lite mer vuxen i din roll som mamma. folk förändras på kort tid och vissa på lång tid till något bra men du kommer nog alltid vara fast på din lilla nivå och fortsätta vandra neråt till det dåliga.
hur som haver så kommer du ingenstans mer en att sprida falska ryckten som du verkar vara bra på, kanske ska skaffa ett sånt yrke om du inte redan har de som yrke. Jag insåg hur mycket lögner som byggdes inom dig gång på gång redan när du ljög för mig om min familj. våra nära och kära såg bara ned på dig för det och undrade hur man var funtad i huvudet för att vilja sabba ett familjeband. vi står upp en idag, tillsammans, sambos, tvåbarnsföräldrar m.m hur känns det att inte lyckas? . du kommer aldrig lyckas ta ner på någon så djupt, Den enda du tar ner är dig själv. du vann inte, vi vann, du kommer aldrig vinna. du är inte mer värd än skiten vi trampar på. hoppas du får hjälp med dina problem som du bär på så inte fler ser ned på dig, du kanske lyckas manipulera din man och dina nära och kära men inte dem utifrån och speciellt inte här. Din fantasi fungerar inte sämre för att din kropp gör det. Jag är glad att jag inte går i dina kläder, var snäll och lämna oss ifred så vi slipper dig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback