Frågestund .

Tänkte ha en frågestund i brist på annat tills vidare.

Nu har ni chansen att fråga oss om allt.




Ensam mamma Helena » 2009-11-22 | 13:29:41
URL: http://www.tv3.se/helenasblogg

Det är en dvärgpinscher vi har skaffat oss.. hon heter Vilda och är så himla söt...

Fin blogg du har.. och kul att du kolla im min!!



Kramisar Helena

Madelene » 2009-11-22 | 17:20:58
URL: http://maddihz.blogg.se/

Jag vill veta vad ni har för namn till lillflickan :D

flodko » 2009-11-22 | 23:43:01

hej! jätte kul bloggoch jag följer din bliddagbok med.. men men har en fråga till er:) vad ska eran dotten heta?ha derså bra hläsningar Annika(flodko.blogg.se)

Olivia » 2009-11-23 | 08:25:27

Jag ställer samma fråga igen :)

Har ni funderat nåt på namn? Och sen undrar jag om man kan få lösenordet till din bdb?



Kram

Anna » 2009-11-23 | 13:48:25

Hejsan jag har några frågor. hur kommer det sig att ni planerade barn som tidigt och vad sa alla om det? (för jag gör själv det och det är nog ganska många som inte uppskattar mitt beslut). och sen hur många månader tog det innan du blev gravid båda gångerna?. pluggar du eller nått sånt eller ska du börja efter nästa barn?.

oj blev många frågor :P annars tack för en bra blogg.

Tatti » 2009-11-23 | 14:21:18
URL: http://tuttilana.blogg.se/

Har ni hittat någon vagn som ni fastnat för än o är du inte orolig inför förlossningen än? jag skulle då vart det eftersom att det gått bra en gång så kanske det blir jobbigt på nästa tänker du aldrig så? jag är typ livrädd att bli gravid igen pga det :P

Tatti » 2009-11-23 | 14:22:40
URL: http://tuttilana.blogg.se/

juste en fråga till vad har ni för försäkring på kevin?

Anonym » 2009-11-23 | 20:52:50

Hej nu össer jag på med frågor :)

Vem en kevin lik dig eller sin pappa?

Vad har ni för tjejnamn?

Tog ni reda på könet när ni väntade Kevin?

Tar du åt dig av alla elaka komentarer på Kevin?

Vad tycker dina föräldrar om att du är så ung och har planerat dina graviditeter?

Bor ni i en lägenhet? Hur stor?

Hur gammal är du och pappan till barnen? Och hur gammla kommer ni vara när tjejen kommit ut?

Har du hunnit vara ute och fsta något efter du fick Kevin?

Gick du i skolan när du blev gravid första gången?

Hur träffades du och din kille?

Hoppas du svarar på mina frågor Kram på er



Anonym » 2009-11-23 | 22:16:54

Höll du på med droger innan du blev gravid? Var du beroende av det eller va det lätta att sluta? Såg folk ned på dig bara för du tagit droger och sedan vänta barn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback