Hi hi !

Jag tycker faktiskt att ni seriöst är lite roliga när ni kommenterar på ett avundsjukt sätt. :)
Måste ju bara påpeka till en person här som skrev " vad ska man med en sån topp till, ska du gå runt sådär."
 Då menade hon denna topp. JA! jag går runt med den hemma och det är faktiskt skönt att inte ha något mot magen. :)

Ja.. jag har funderat lite och kommit fram till att antingen byta blogg pga för många löst pack följer denna. samt kanske sätta lösenordsskydd på den.
bli inte förvånade om ni helt plötsligt inte kan läsa min blogg, det finns skäl till de. dem som vill fortsätta följa får helt enkelt höra av sig med namn & Mail adress eller blogg.

Nu ska jag fixa lite, har precis tvettat och hängt tvett och packat ett paket som ska skickas. Bye !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback