Toppen dag.

Ja precis en toppen dag. Lika glad och pirrig som vanligt :)
Kevin har dock strulat inatt igen fast vi hade nattlampa så nu börjar jag undra om det ändå är kind tänderna som är påväg ut som besvärar honom.
idag är det rätt fullt upp, käka med nettan och möta käraste alexandra och gå och posta ett paket sen åka och kika lite . :) Ska ta mig en dusch snart och smörja in magen ge kevin sina älskade pepparkakor som han aldrig får nog av. ja han äter själv. :)

Jag känner mig som en nykär fortfarande. jag har nog den mest underbaraste vackraste familj man någonsin kan få. jag älskar att varje dag få komplimanger från min man. Han får mig att lee och tänka tillbaka på hur underbart de var när vi träffades. alla roser varje dag, alla gossedjur och smycken alla fina vackra sms.
Jag har aldrig någonsin känt såhär. Aldrig varit såhär lycklig och hel som jag är med min familj. <3 jag är så GLAD så mina ögon ler, jag har hittat den blomma som aldrig vissnar <3


Melissa - Vincents Mamma » 2009-11-25 | 10:34:43
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

det va faktiskt inte meningen att bli anonym men jag hann inte skriva klart för har en sjuk vincent här hemma..men men

Sandra » 2009-11-25 | 18:27:23
URL: http://slmslmslm.blogg.se/

Åh så söt bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback