Vintermyset.



Jul jul strålande jul. jag längtar så efter dig. den vita fina glittriga snön som ligger slät och tjock utanför fönstret. Som man kan dra kevin i en pulka i. Den härliga vinterdoften och vinternatten. Dem härliga Julpynten som sträcker fram glädje,kärlek och lycka och alla underbara människor som blir så snälla och glada av julen.
Alla julklappar man handlar för att ge bort. åh mysigt!

Nu väntar vi på dig. dags att komma nu va? :)

ja. nu har det inte blivit något speciellt mycket bloggande på ett tag.
Kevin har strulat två nätter i följd nu. Vi tror att han är rädd för mörkret nu när vi börjat släcka lampan så vi ska börja med nattlampa igen. :)
Jag har börjat med järntabletter pga min yrsel och trötthet, mitt järnvärde var lågt sist på mvc.
måste kolla upp när kevin ska till bvc för sin 1 års spruta nu i november. :) nu ska vi städa och tvetta och det roliga känner mig glad och pigg idag. :) ÄTA först och främst. kramisar!
Olivia » 2009-11-24 | 11:47:13

Hoppas du ser min mailadress där uppe... :P Så kan du skicka ditt lösen till bdb, men gör det bara om du vill :)



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback