Lyckan !

Underbart att få en av varje. jag kan nog inte sluta le inte heller sluta känna lyckorus. :)
"killar är vildare i magen en tjejer" .
Det kan stämma för vår dotter är väldigt lugn av sig. Slösar nog inte ur sin energi och nöjer sig med att sparka ibland. :)
Vi längtar som sjuttsiken till att få krama,gosa,lukta & hålla henne. Den lilla söta tösen med dem små små tussarna och händerna.

nästa helg åker vi till stor-staden och shoppar lite julklappar & lite annat. Då ska jag köpa några urgulliga klädelsplagg till vår dotter som kommer om 4 månader :D

Annars sitter jag med halsbränna & väntar på maten som står i ugnen samt en vild storebror som S k r i k e r allt vad han kan. :)

Vi älskar våra barn så högt!!

Susanne - Mamma till Roky » 2009-11-21 | 21:32:06
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; haha, han blev lite fundersam när han fick från dig. Men vi hade inte någon svininfluensa, det var bara vanlig förkylning/feber.



Va mysigt. Hoppas jag får en flicka nästa gång. Fast bli inte besviken om det blir en pojke. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback