2012



2012 filmen ska vi se på söndag. :) de verkar vara en film som man inte kommer kunna slita sig ur.
förstår bara inte varför dem gjort en film om de som kommer hända 2012.
jag vill helst inte veta hehe men filmen verkar vara flera stjärnor. :) vad tror ni händer 2012?? jag är faktiskt livrädd egentligen på att de kanske händer som dem säger. jorden hamnar under vatten.
Susanne - Mamma till Roky » 2009-11-24 | 13:17:06
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Det är en riktigt bra film.

Jag tror att världen fortsätter som vanligt, alltså ingen undergång.

Anonym » 2009-11-24 | 17:30:07

den vill jag se , vad hette du i bdb och vad hade du för lösen?

Anonym » 2009-11-24 | 17:30:28

den vill jag se , vad hette du i bdb och vad hade du för lösen?

Anonym » 2009-11-24 | 23:04:45

Filmen är delvis baserad på att Mayaindianernas kalender tar slut år 2012 och ALLT i deras kalender har stämmt hitills. De förutspådde tom krig som 2:a världskriget. (inte så att de skrev nu kommer andra världskriget men de skrev typ att nu kommer det ske något stort och hemskt)



Men who know det kanske bara va så att deras kalender skapare dog och de inte kunde fortsätta kalendern? :)

//M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback