Do you understand?


Close your eyes, give me your hand, do you feel my heart??
förstår du mina blandade känslor & räddsla?
jag önskar jag kunde förklara bättre för dig och sätta din hand på mitt hjärta så du fick känna dem,
du tillhör mig bara mig, jag vill inte mista den här känslan att bara ha dig,
de är så mycket som blandas under graviditeten och det är jobbigt för allihoppa,
mina konstiga drömmar gör vardagen svårare men att få vara i din famn gör mig lugn och en tung börda lättas.
jag älskar er ! <3



Min lilla sötnoes sover så knäppt när det börjar bli morgon..
ställer sig och blickar mot mig som ligger utslagen och gnäller på mig, av någon konstig anledning så vaknar han hur pigg som helst men kan somna om när man bäddar ner han igen.
just nu sover babyn middag och jag äter som jag gör i princip hela tiden, men faktiskt så måste vi gå och handla bröd och sen ska han få leka av sig lite kanske hälsa på Christine & Joline. =)
Kevin tror dock att han är större en vad han är han ställer sig och släpper taget så lite räddsla har man att han ska falla ner.
dom finaste orden kommer alltid från den finaste människan som är min man - Du är den dyrbaraste ädelstenen någonsin, jag älskar dig <3 hjärta dig .. i allways yours baby !!
nä nu ska jag gå och skära frukt medan pärlan sussar den sista luren. :)

kramis.
Hannele - Mamma till Kevin » 2009-10-20 | 12:11:04
URL: http://hanneler.blogg.se/

Svar:

Jaoö...har gjort det, men det finns så mkt fint osv :P Så jag vet inte vad jag ska köpa ;D Man kan ju inte köpa allt ;D



Barn känner ju hur mamman ja mår eller vad man ska säga..tex om jag är stressad så känner Kevin det hos mig och då blir han stressad.

Och sånt vill jag att han inte ska få känna på sig. (Det vill jag aldrig, men det kommer säkert får göra senare i livet)



Hehe jao..Min Kevin utvecklas hela tiden, allting har gått så hilma fort, kan inte förstå att han har varit en liten (kanske borde säga en mindre bebis då:P) bebis en gång i tiden :P



Kraaam

H

Anonym » 2009-10-20 | 13:14:10

Hej jag har en fråga

var något av dina barn planerade och isf hur lång tid tog det tills du blev gravid? och gjorde du något speciellt för att bli det lättare?

Angelica » 2009-10-20 | 14:36:15
URL: http://vivalasloco.blogg.se/

Hejsan tack för kommentaren! Va fint blogg du har =) Angelsoundet har jag tyvärr sålt iväg för ett par månader sedan =( men var väldigt nöjd med den! rekomenderar den verligen =)

Malin Pousette » 2009-10-20 | 14:45:59
URL: http://www.malinpousette.com

Tack så mycket (: Grattis till en liten i magen jag hoppas att allt går bra! Du verkar verkligen lycklig så jag hoppas att ni alla mår bra. Gud vad jag saknar min mage när jag fick se din, helt undebart! Sjukt söt liten Kevin du har med (: Hoppas att ni får en fin dag! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback