Världen.

i ren allmänhet nu, inga namn och inget syfte.
av min åsikt av det hela, så tycker jag det är helt helt åt hell... att skaffa ett till barn när man bor hos sin mamma,
barnets pappa är bortglömd och skaffar ett till med en annan kille som också är bortglömd, det är helt helt fel enligt mig.. man gör inte så mot barn.. det är sorgligt och verkligen åt hell !! , jag tycker synd om barnen, jag gör verkligen det.. förlåt mig men detta är min åsikt om detta, det är nog fler som håller med.
Världen blir mer och mer underlig och skrämmande, hur ser världen ut om några år :/ my GOD ..
Susanne Euvel » 2009-09-25 | 11:20:01
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Jag håller helt klart med. Jag vet själv hur jävligt det är att inte ha någon pappa, det är så sjukt jävla jobbigt. Visst, jag har underbar kontakt med min mamma, hon är mitt allt. Men man måste ha en fadersfigur också. För det är något som jag verkligen saknar i mitt liv, och det är något som jag sökt hela mitt liv också vilket ha lett till dåliga förhållanden med killar.

Anonym » 2009-09-26 | 10:30:15

håller helt me dig.. visst att de kankse inte funkar ihop me pappan till barnet men man går inte o skaffar ett till me en annan när man bor hemma... jag tycker att du har en jätte bra blogg o du borde blogga mer :) hoppas hela familjen mår prima... kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback