Torsdag♥

Jag blir tokig ibland,
Gubben brukar sova jätte dåligt på nätterna och gå upp några gånger,
nu när han sovit bra och inte snarkat så sover Kevvan Oroligt som bara f*n,
vrider och vänder på sig stup i ett varje timme, tror jag ska dö. :/
Tony vaknar ju inte av det men jag vaknar av minsta ljud som kommer från kevin, är precis som min mamma.
igår så åkte vi ju till Rebecka och firade lilla Olivia som blev 1 och tog sina första steg :) så sött.
vi åt kakor och tårta, hennes tårta dom bakade blev så sockrig hur mycket socker som helst,
så kevin fick inte den tårtan han är som sagt bara 9 månader snart,
hade det varit mindre socker i hade han fått.
sen somnade grabben en stund i olivias säng :) och olivia som alltid har varit kär i kevin,
skulle hela tiden till honom och ta på han haha =) kevin har alltid varit förtjust i Olivias mamma haha den rackarn,
håller sig till dom äldre :)
resan tillbaka var jävligt jobbig mådde så fruktansvärt illa VERKLIGEN,
ville kräkas på plats men höll mig och då var jag ändå på söder, men vi fick tur som fick åka ett *rally tåg* som jag kallar det, den stanna bara i älvsjö sen stanna den inte först handen så det var skönt att komma så hem så snabbt när man mådde såhär,
sen gosa vi bara med pappsen framför tvn, han hade lagat sån god middag till mig och han. ( FLintastek, mos och sin egna sås. ) :D

tror det var lite därför kevin sov så oroligt, det var så mycket som hände igår.
Idag ska jag till huddinge träffa gynekologen och förhoppningsvis få ett ultraljud och mer lergigan,
får se om johanna och oliver följer med dit eller om vi träffas efter? ,
förlåt att jag inte svarade igår gumman, somnade som sagt väldigt tidigt och såg smsen i morse. <3

nu vart det väldigt mycket text känner jag,
måste säga att kevin är farlig i vagnen, försöker ställa sig upp om inte jag hinner trycka ner han igen. :O

kramisar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback