Tisdag!♥

åh gud så skönt det kan vara att sova,
helt gudomligt, sen vaknade kevin och då var den sovstunden slut hehe,
Han fick gröt till frukost och hans mage fungerar jätte bra nu tack vare medicinen han får mot sina bakterier i kroppen, så blöjbyte blev det också och kolla en stund på vakna med the voice,
när jag skulle äta så såg jag först nu att vi hade en toust men vi har inge pålägg så det måste jag köpa idag, är så himla sugen på både godis och fiskbullar och toust och spagetti och köttfärssås haha. =)

idag ska vi till mvc, *längtar*
Vecka 10 idag, och jag tror faktiskt jag kände lite fraddel där inne hehe, jag kanske bara inbillar min, men maybi! =)
får schuss dit hur som helst av nettan så vi äter väl där borta också, och då blir det laxpudding med cola :D
efter det måste jag köpa mugg till kevin och kolla om han dricker ur den.

Min kära vän susanna skulle fött den 4:e men ingen dotter kommit.
om inte hon fött imorgon så ska jag träffa henne och puscha på gumman inne i magen att komma ut. :p

Hur som helst så tänkte jag börja helgjobba som ni vet,
på ribby pizzan kanske baren dära. =)

Kramar !

Så stor är hon nu. =) Lilla susanna och lilla gumman i magen.
Anonym » 2009-09-08 | 14:47:43

Åh gravidmage! <33 =)

Såg även dina bilder på din mage nu, så fint!!

Hoppas att allt går vägen, och vad skönt att Kevvan mår bättre!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback