Tisdag. ♥

Ni vet vad det betyder. :)
Vecka 11 idag, mer och mer sprattel i magen tillsammans med bubbel :)
jag undrar ivrigt vad det är för h*n , pojke flicka, hows know? :) , får jag reda på om 7 veckor,
om den inte vill visa då kommer vi be om köns ultraljud. :)

Jag har vridit och vändigt på att tatuera mig,
bm säger att man bör undvika pga risker, men några vänner tatuerade sig under graviditet,
det står dock också i vissa inlägg om man söker tex * fråga barnmorskan* där står det att det inte alls är farligt,
men man får sköta det extra noga, lättare infektions risk,
det finns människor som för hat mot tatueringar, som tycker att man inte ska förstöra sin fina kropp,
därifrån får det mig att inte våga tro på vad dom säger, det finns så många orsaker till missfall.
Jag får tatueringen väldigt billigt och jag vet exakt vad jag ska ha och den kommer bli så otroligt fin,
det jag tänkte på var att iaf vänta dom här 7 veckorna så jag vet vad könet är, för namn har vi redan och då tänker jag piffa upp tatueringen lite extra, så jag kan skriva dens namn med. :)

annars idag, jo jag ska till tanläkaren,
vi vaknade halv 8 eller kevin hade redan varit vaken tio min men det kändes som jag var fast i min dröm,
helt sjukt..
vi ska möta babe vid 11 så tar han kevin medans jag fixar min tand,
dom ville dra ut en tand längst in vid visdomständerna men veti fiin alltså vågar inte och jag vet inte hur bebisen skulle reagera på min räddsla,
det var någon som sa till mig att bebisen dog i magen när hon var hos tandläkaren pga hon var så rädd,
då vart jag ännu mer skeptiskt till att gå till tandläkaren, men min tandläkare jag bytt till är så himla mjuk och ser verkligen till att man andas och säger exakt vad hon ska göra.

annars ja, då får vi se faktiskt, jag måste nog köpa blutsaft eller den andra flaskan med folsyra,järn och c vitamin i är ju så överdrivet trött, orkar inte ett smack..

som älskling sa igår, det är vi förevigt och kommer alltid vara vi. <3

Wendela » 2009-09-15 | 09:24:09
URL: http://metrobloggen.se/wendela

Åh, vecka 11 <3 Komemr ihåg pirret och nästa vecka blir de fest!! 3 månader då ju!! :D



Heja wickis Heja!!

Marika » 2009-09-15 | 17:37:58

Vet du om att det finns en helt underbar saga om en liten kanin pojke och han pappa som försöker överträffa varandra med vem av dom som tycker mäst om den andra!!! "Den slutar med, "ända upp till månen och tillbaka igen" Så himmla fint!! Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback