Tack verkligen! ♥

Kevin sov mycket bättre inatt gud så skönt tror det är antibiotikan som börjar värka,
han somnade vid 7 och sov till 4 och där börja han gnälla lite men lyckades somna om efter en timme till halv 8,
Tacka gudarna för det, det behövde nog både jag och han..
hade ställt in mig på att vara vaken hela natten igen men vilken tur att jag fick min sömn en natt och får hoppas det håller i sig den här natten med, tänker inte vandra ute med han en, han ska äta medicinen i 7 dagar, kanske bara blir en sväng till affären och handla blåbärssoppa till han.

Svar till anonym : nej det är inte svininfluensan som tur är, en så länge har vi hållt oss friska från den, men när kommer vaccinet?
Wendela : alltså i början på gravidteten så kan livmodern peka lite ut innan den börjar växa och bli rund. :p
Marika : ja gud det hade varit underbart för mig och tony iaf, men min mor kanske ska ta han en stund så jag får vila ut mig lite.


Snart flyttar vi till villan hehe,
den här killen vill ju sälja lägenheten tråkigt nog. =(

Anonym » 2009-09-04 | 09:56:44

ska ni flytta till en villa nu :O

Madeleine » 2009-09-04 | 10:03:13
URL: http://mady89.blogg.se/

det var ju skönt att ni fått sovit inatt och verkar som tur är att han är på bättringsvägen :)



tråkigt tyvärr att ni måste flytta :(:(



kramar på er

Anonym » 2009-09-04 | 15:47:26

jag har hört att gravida ska få vaccin mot svininfluensan först av alla, så du kommer nog få papper hem ganska snart om det ska du se, prata med din barnmorska!

kram / s

Anonym » 2009-09-05 | 15:51:45

Barn under 3år ska inte få vaccinet mot svininfluensan... Kolla på text-tv på kanal 5 så ser du, om den nu finns kvar där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback