Plågsamt trött!!

Tack för svaren då var det som bvc tanten sa till oss att han var i åldern då han blir väldigt blyg väldigt mammig och pappig och svårt att sova, jag skulle inte sagt * jaha det visste jag inte han sover jätte bra * dumt gjort.
fy är plågsamt trött och mår illa, ingen sömn inatt inte.
inte nog med det så hittade jag en fästing innanför låret inatt en liten jävel som sugit sig fast,
blev så rädd och äcklad att jag väckte tony men han somna om, fick ta mina tappra försök att ta bort den,
kroppen gick bort men munnen sitter ju kvar stenhårt, grävde med en nål ONT usch gick iaf inte, måste till när akuten.

fy vilken hemsk natt jag fått som motgång, helt otroligt.
nu ska jag försöka få i mig rostbrö med sylt * mums * sen har jag köpt scraapboking set som jag ska kika igenom innan jag ska möta susanna och kila till när akuten sen hem till henne.

Till er som inte vet eller tror att unga mödrar på vardagar slutat så har dom bara bytt tid vad jag vet.
18:30 till 19:00 tydligen, får se om det stämmer.

kram !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback