Onsdag.♥

Jag har väl mer eller mindre fått sova speciellt bra,
Tony har hostat hela natten dels sprungit upp, Kevin sov orolig och vände sig hela tiden,
jag kan tala om såhär att jag är helt slut idag,
men ska ändå träffa johanna & lilla oliver i västerhaninge :) ska bli trevligt saknat dom sötisarna,
nu ska jag äta frukost, kevin kom krypandes och drog i mina ben hehe sötnos!

Nu vet jag vem den *anonyma* är som påstår att min älskling skulle vara otrogen,
tss, jag vet hur hon är och vilka sjuka ideer hon får för sig ibland och nej, det stämmer inte det hon skriver.
Min anledning till att leva! 
jag älskar dig min underbara vackra son,
det finaste någon kan få & jag har dig varje dag <3


Marika » 2009-09-16 | 20:39:23

Underbart!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback