mys tv kväll♥

ja människor kan vara så bortglömda och osäkra på sig själv,
stackars! varma kramar till er. :)

Mys kväll framför tvn har vi haft snart blir det läggdags,
återigen kände jag sprattel i magen när jag låg hehe. :) underbart om det är verkligt vill säga.

jag kan också medela att jag måste vänta med tatueringen,
det stämmer det ni sagt, det finns infektions risk och andra risker så jag avstår.
Niikki » 2009-09-09 | 11:31:14
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Va bra att du väljer att vänta med gaddningen. Man mår så dåligt av att gå och tänka att det kanske är ens egna fel att man miste barnet i magen! Jag hade oxå väntat om någon bara hade talat om för mig att det fanns risker att det kunde hända!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback