My lovely angels !

tack mina älskade föräldrar som finns där och ställer upp stöttar och hjälper,
Mamma tack för att du tog kevin några timmar idag så jag fick vila ut, det behövdes verkligen, du är underbar!
den bästa mamman och mormor man kan ha!
ja ni som inte vet så packade jag och åkte till mina föräldrar igår med alexandra och sov över här med grabben,
jätte skönt var det att komma ifrån pundar kvarteret haninge till ett mer lugnande och fridfullare ställe.
Just nu väntar jag på pizza som min far har åkt och hämtat till oss och kevin sover i vagnen,
jag hoppas han inte somnade för natten nu då vaknar han sketa tidigt imorgon. =/
Kevin snurrar runt,
det är sant, ser lite roligt ut. =p
nu vaknade lill prins, måste kila  ! Kramar !
cassandra » 2009-09-09 | 19:10:37

haha "pundar kvarteret Haninge". Så jävla sant :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback