mitt liv är perfekt. ♥

Johanna och lilla oliver blir hemma idag,
Johanna mår inte så bra, stackars gumma! hoppas du blir kry så vi ses snart! ♥

Så det blir nog att åka till Rebecka och lilla Olivia som blir ett år idag,
Grattis hjärtat! hihi, massa tårta och smaskigt. :)
Innan det så ska jag äta upp min galsone och ge kevin mat, han klänger på mig hela tiden och vill komma upp,
drar i byxorna och ställer sig smått upp, håller man i hans händer så tar han små hopp steg hehe. :) sötnos!

min babe slutar 4 idag, tycker att han borde sluta röka pga sin hosta,
det låter verkligen inte bra! när han kommer hem ska vi lägga oss och krama honom. <3

Ska ta mig till Västerhaninge imorgon också efter mvc tror jag.
har kanske fått helg jobb på pizzan :) med tanke på att vi (jag,mor,far,bror) känner personalen och branko som äger stället så får jag ganska lätt jobb där, det skulle sitta perfekt tjäna lite extra. :) underbart!

Kramisar från oss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback