Min lilla diamant :(

Svar till folket :
Min livmoder pekar lite ut ja för jag är omföderska. :)
Tack allihoppa ! =) Marika, jag fick inte sova inatt heller, så ska be mamma passa en stund.
kram!


Min lilla ängel har 3 dagars feber igen!
det är hemskt, han har haft den 2 gånger nu.
igår var vi hemma hos susanne och jag märkte att han blev blek,väldigt hängig,ögonen hängde,gnällig och orkade ingenting, han var KOK HET på pannan så gick hem och tog tempern då den siffrorna åkte snabbt upp,
han hade nästan 40 grader i feber och han grät riktigt mycket och skrek och hördes som han inte fick luft,
jag blev panik slagen och började gråta samtidigt som jag försökte få han lugn och ge han alvedon i rumpan,
älskling ringde vårdguiden min mamma ringa och försökte hjälpa för jag också haft sånt där när jag var mindre.
sen stog jag med honom framför fläkten i ca 30 min för att kyla han så mycket som möjligt och försökte få i han vätska, lite fick han i sig, och när alvedonen började hjälpa så somnade han.
han vaknade varje timme inatt så fick ingen sömn idag heller. =(
nu idag fick han flytande alvedonm i morse och mår snäppet bättre och jag har lyckats hållt febern nere.

vi ska hur som helst till mvc idag kl 13:00 och prata med barnmorskan och gynekologen om ultraljud och få lergigan utskrivet. sen ska vi bara ta det lugnt, tror båda är väldigt trötta .
dåligt väder också.

kram.
Madeleine » 2009-09-02 | 09:40:14
URL: http://mady89.blogg.se/

stackars lillen som blivit dålig men förhoppningsvis blir det bättre idag så du får förhoppningsvis sova inatt...

kramar

SARA » 2009-09-02 | 18:10:30
URL: http://suuugar.blogg.se/

BLOGGAR OM SEX KILLAR KÄRLEK SHOPPING DRAMA O MASSA SKVALLER

Wendela » 2009-09-03 | 15:50:55
URL: http://metrobloggen.se/wendela

vaddå pekar lite ut??

Fattar inte de där om livmodern.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback