Men åh. :(

Fasiken ska det behöva vara såhär för. :(
Ambulansen kom igår och gjorde en undersökning av kevin för att han helt plötsligt började hosta och kräkas galla och släm klumpar och blev blå i ansiktet för att han inte fick luft och skrek.
jag fick panik, stackars min älskade lilla.
dom ringde in en läkar tid till kevin på närakuten som vi gick till och tog massa prover,
det visade sig att han hade för hög sänka ( vita blodkroppar ) , det ska ligga på 10 men han hade 26 och fick antibiotica som vi skulle avvakta med tills idag och kolla om han blev sämre,
det har han blivit, han skrek hela natten varje kvart och han är väldigt hängig och verkar ha ont så måste hämta ut hans medicin nu, jag tänker inte vänta längre !
han mår dåligt och då mår jag dåligt och blir ledsen att se honom lida och må sådär, det är inte den kevin jag känner. =(

ska tillbaka på måndag och ta nya proer och kolla hur hög den är då.
jag tror jag ska ringa madde S och be henne komma hit och vakta han några timmar så jag får lite sömn iaf.

kram!
Madeleine » 2009-09-03 | 09:24:18
URL: http://mady89.blogg.se/

näe gud vad tråkigt :( stackars er, säg till om du behöver hjälp på ngt sätt om jag ska passa kevin eller ngt

Anonym » 2009-09-03 | 14:04:12

svininfluensan?

Marika » 2009-09-03 | 17:38:04

Uch va jobbigt!! Hoppas han blir bättre snart!! Synd att jag inte bor närmare så jag kan hjälpa er med lite avlastning eller annat. Kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback