Lyckad! ♥

  • Innan du lämnar en kommentar !
  • Tänk på att ip nummret kollas upp.
  • Otrevliga, kräkande, och någon form av bedrägeri anmäls om det är ett måste.
  • kommentera inte om det bara är typisk avundsjuka, allting sparas och kollas och anmäls så tänk på vad ni skriver i kommentars rutan i min blogg.


Vi åt på kina medans mor passade kevin,
det gick faktiskt jätte bra! , han var så snäll och vi hade jätte mysigt,
orkade dock inte äta upp all mat så tog med mig resten,
sen har vi bara kollat på tv och båda har krigat emot kevin för att få han att somna,
men tro mig, han skratta bara åt oss busfröt.
nu kollar vi på färjan tänkte lägga mig i badet men är så himla trött, så blir bad imorgon och sova nu strax.
Tandläkare imorgon, lika bra att få det gjort men måste dock tala om att jag väntar barn så dom inte gör röngen,

ögonen hänger och hela min kropp är lam, så sov så gott alla! Kramisar.
Victoria » 2009-09-14 | 23:07:19
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Vad roligt att du har barn!



Själv har jag världens barnlängtan är 18 år! Det är det jag skriver om i min blogg, mina tanker och saker som rör just unga föräldrar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback