Love ♥

Mycket myyys med familjen hela helgen. :)
beställd good pizza som vi åt hemma och tog en promenad, jag,Tony, Kevin och hans mormor. :)
Nu spelar vi faktiskt bingolotto och grabben sover, monitorn är läskig som sätts på och stängs av efter några min utan att han rört sig. :p
Hoppas det fina vädret håller i sig imorgon , Grilla fliintasteek :D mujms :)
ärligt talat jag är jätte trött men det är två spel kvar, ögonen bara snurrar och ögonlocken sänks ner, fy böbblan.:O
en till sak, hittar inge min kamera sladd, Kevin ska döpas snart och den måste tömmas innan, Wta hell :O , saker bara försvinner eller så är vårat minne lika bra som en guldfisk hehe, ingen som sagt att det är lätt att vara förälder :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback