Larrvigt !

Ja jag säger då det, det finns så många otroligt svartsjuka människor där ute som bara vill sabotera för andra, för dom klarar inte av att hantera sin svartsjuka,det blir allt fler och fler nu,
Dom här tre tjejerna var 17 - 19 dom tvingade henne att klä av sig och tröck ner henne samt fotograferade allt och sa att dom skulle visa det här för hennes dejt.
PATETISKT, man tycker ju att folk kan växa upp och lägga ner tid på sitt skit liv istället,
det finns så många som blir påhoppade av svartsjuka tjejer just pga dom inte kan tåla att folk har och är bättre en dom, eller så gillar dom ens kille, Fjantigt !
jag har också blivit utsatt för svartsjuka tjejer samma gäller min vän m.m,
dom förtjänar en riktig spark i magen men problemet är att dom är okända,
men detta borde inte hon få råka ut för pga hon har det bra och har en dejt som tycker om henne.

BRUDJÄVLAR alltså jag säger då det.
känga i huvudet på er!
Johanna - Olivers mamma » 2009-09-15 | 14:21:23
URL: http://grodanjohanna.blogg.se/

hehe ja jag dricker mer vatten nu men man tänker ju inte riktigt på det så det blir aldrig av liksom :S Skitdumt egentligen. Men aa det är skitjobbigt att ha ont i huvudet och samtidigt ha Oliver som är riktigt intensiv nuförtiden !!



Hehe jaa vi ska kolla iallafall :D Ja absolut det tycker jag att vi ska, vilken tid och vart haha ?? Ring mig så kan vi bestämma nått :)

Haha aa det lär finnas en del att diskutera :)



Pussar



Babbi - Bloggdesigner » 2009-09-15 | 14:58:04
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Håller med, förbannat sjukt.

Bella » 2009-09-15 | 23:54:21

Det Stämmer verkligen det du skriver Wicky


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback