kl är 06:39

Kevin har glömt bort att man ska sova på natten. :/
Nu är han uppe och leker min sötis pötis.
ska ge mig iväg på äventyr, dags att inhandla lite bra saker som förmodligen kan hjälpa. :)
det är någonting som smyger i ryggraden och gör en längtan efter vinter,
så mysigt med allt som är täckt av snö och man känner julen närma sig med alla julsaker som ska upp,
Doften och vinter myset då man kan kolla ut genom fönstret och le för det är så fint och krypa tätt intill sin älskling,
det är något speciellt med vinter, men kylan kan man avstå. :) för mig ska jag hålla magen varm och kevin varm. :D
Susanne Euvel » 2009-09-21 | 11:26:04
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Tack så mycket, ska be gubben min ta och köpa lite pepparmint té. Tack för tipset. Kramar

Marika » 2009-09-21 | 20:26:29

Du skriver så innerligt och vackert, får tårar i ögonen!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback