Kärleken, lyckan allt ! ♥


Min anledning till allt !

Min man och min son är hela mitt liv,
jag kollar på dom och tänker att jag bara behöver dom, jag behöver ingen annan,
så länge jag har dom har jag allt och behöver inge mer, jag har mina underbara äkta vänner jag vet vart dom står, dom jag umgås med och dom jag pratar med.
Min son kan få mig gråta glädje tårar och värmer mitt hjärta varje dag och får mig glad,
utan honom vore jag absolut ingenting, han behöver mig, han ser upp till mig vill alltid vara nära mig och få min uppmärksamhet, han ger mig sån kärlek som är obeskrivlig.
han är min livsglöd min anledning till att fortsätta kämpa och det gör mig starkare en guld,
Hans leende får mig att lee automatiskt han ögon är helt obeskrivligt underbara, hela han är PERFEKT, han har inga beskymmer för han, han lever för dagen och mår bra och är lycklig glad hela tiden.

när jag ser på honom så slog det mig att jag kanske lägger ner bloggen,
eller skaffar löenordsskyddat eller överhuvudtaget bara skriver om mina tankar och inte om min vardag,
just för att det finns så fula människor där ute och jag behöver bara min familj och vissa personer :)
Johanna - Olivers mamma » 2009-09-17 | 19:41:09
URL: http://grodanjohanna.blogg.se/

hehe tack gumman, ja han är fin skrutten :D Det är din lilla plutt också XD



Tack för en jättetrevlig dag gumman <3

Victoria » 2009-09-17 | 22:01:03
URL: http://mittlivv.blogg.se/

ååh jag förstår eller (inte) kärleken till ditt barn! Hur obeskrivigt stor den borde vara, herregud! :D ååh längtar ju själv så mycket efter barn och ibland funderar jag och verkligen vill tänka efter hur de skulle kännas! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback