Kärlek. ♥

Har inte orkat skriva något sen i förr igår, har varit så mycket :)
har varken lust eller tid egentligen känner jag men, det är kul ibland att skriva av sig lite, dela med sig av sin vardag till sånt folk som förtjänar det :)
igår åt vi alla 3 lunch på kina Super duber gott, men jag blev absolut inte mätt så gick in och köpte frallor och gubben köpte pizza haha gud vad vi tjockade oss framför tvn :D
nu leker morbror med lilla kevvan som kryper under bordet hela tiden och slår i huvudet så han blir arg på mig haha sötnosen ! :) , i november ska vi på rutin ultraljud, åh längtar så himla mycket :) för imorgon är det vecka 14 lillan växer och växer inuti mig känner jag, börjat få ont i ryggen men ska ändå envisas med att springa upp och ner från trappor städa och röja hehe. :)
kevin värkar ha märkt att det är något i magen för han klappar alltid magen och ska pussa på den och lägga huvudet där, det är lite kul vad dom märker och förstår faktiskt. :) underbart !
ska beställa lite stuffs på internet nu och sätta mig ner och plugga lite och börja helg jobba snart ! :) mycket gott som händer nu, framåt framåt hela tiden :)


Min lilla pärla blev så trött att han somnade på golvet <3

Jennie » 2009-10-06 | 21:54:37
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

aww guud så söööööööööööööööööööööt bebismage , shit :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback