Hoppas.♥

min lill sötnos sov hela natten, mina kurer hjälper :)
jag hade fått sova om killen inte glömt ta sina snarkningsplåster, jag höll på gå under jorden inatt.
men ska fiin klista på dom på hans näsa själv om han somnar på soffan och glömmer. :p
jag hoppas mina kurer hjälper denna natt också, det skulle vara så skönt att sova en natt. :)
han bad iaf om ursäkt och det är huvudsaken. :D
Jag älskar att ligga och mysa med dom två änglarna och den i magen, Värmen och kärleken man både får och ge,
om man står en kall vinter ute så kan den värmen värma gott och väl, aldrig någonsin ska vi gå isär,
det ska bara vara vi 4, är så glad att jag fick den lyckan att få den bästa finaste familjen som bara är min <3 :)

Jag älskar er för all evighet, tills döden skiljer oss åt !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback