hejpådig!

alla vaknade glada och nöjda, gubben fick sova ett längre tag en vi hehe,
visst är vi snälla, :D gick upp och åt frukost och fy vad gott det var efter en natt utan mat. :O
nu sitter jag i vårt nya vardagsrum och kollar på disney dags med grabben och lyssnar på musik ( gamla godingar ) som ska över på mobilen, tänkte ta en sväng ner till centrum medans min make är i lägenheten och städar ur. :)
fullt upp idag faktiskt.. städa ur kevins gardarob, allt är för smått ett få tal som passar så vi ska åka till ullared någon helg här och shoppa mer och shoppa lite i affärerna här till han så han får nytt och fräsht..
kan ju inte direkt handla till lillen i magen en, vet ju inte vad det är för något men vi har kvar alla kevins små bebis kläder :D ..

massa onödiga bilder, brist på annat hehe. :P

Gumman(Gudmor) , finaste flickan :) Bästa vänner från topp till tå <3

Bilder är ungefär 4 år gammal, hm, undrar vilket pshop jag hade :D

Några år tillbaka. :) kopiera är förbjudet för bilderna tillhör mig.






Uhh, vad svårt, Svart hårig, Blont eller brunett ?? passar i allt, men när jag väl färgar ena så saknar jag den andra, ville ha svart men nu saknar jag faktiskt mitt blonda eller bruna vackra hår. :O

Madeleine » 2009-09-27 | 10:46:29
URL: http://mady89.blogg.se/

har ni flyttat till ny lägenhet? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback