Graviditets hormoner.

åh jag bara avskyr dessa hormoner som åker berg och dhalbana,
Blandade känslor, man kan inte riktigt styra över dom,
varför ska just dessa drabba mig nu när det gott 3 månader, tårar och säga saker man inte menar,
jag har nog aldrig riktigt förstått mig på dessa och kommer nog aldrig göra,
det är min älskling som får slåss med mina hormoner och det jag säger till han. stackarn !

Förlåt babe! jag älskar dig det vet du, jag kan inte riktigt hantera mina känslor som åker hej vilt inuti mig,
det får ju dig också ledsen över dom sårande meningar jag säger om vår framtid,
jag vet inte riktigt vad som händer gubben, över 2 år och du har gott igenom det här innan också,
du kanske bara inte minns, jag ville bara skriva av mig så jag på nytt kan säga att vi glömmer det jag startat.
vi ska alltid hålla varandras hand, och det är inte du som gör något fel, du försöker bara hantera allting just nu från mig, fasiken att man inte kan hålla masken, varför finns dessa hormoner. UH !!! vi bråkar absolut inte, jag har bara startat en sårande diskution som jag på sturt måste avbryta innan det blir för många tårar mellan oss. <3
Marika » 2009-09-22 | 20:48:51

Nu fick du mina ögon att tåras ännu än gång, du skriver så målande och känslosamt så det går lixom inte att göra annat än att känna med er!!! =(

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback