Fröken M ...

vet du vad du är? , en sån där patetisk människa som ser sig själv som perfekt.
problemet är att du snackar med folk du inte ens känner som att du känner dom du inte träffat och sedan snackar skit om dom till andra, säger man något håller du med eller säger något mycket värre.
sen går du och gömmer det bakom dig och lossas som ingenting, du är precis som vi säger om dig.
den mest skrattretande människan jag någonsin stött på eller pratat med,
dom här meningarna kommer ofta upp om dig när jag har en diskution om dig med andra, dom säger * Skulle jag se henne ute här i västerhaninge eller någonstans skulle jag bli så fruktansvärt arg för jag tål henne inte, det ska alltid vara hon hon hon, marcus marcus marcus m.m, hon tror att hon lever perfekt och har det perfekt, om inte dom bråkar i ett förhållande då är det inte ett förhållande  * m.m , du njuter av när andras förhållande går i krash och du kan stå där stållt och säga *jag och han bråkar aldrig vi har det perfekta förhållande* tro mig det är sant, inte bara min åsikt.. att du inte har svårt för dig själv alltså, eftersom du bor utanför stockholm så förstår jag att du tar dig tid och snackar massa, tröttsamt, ditt liv går i repris vilket verkar väldigt tråkigt.
Du snackade skit om beckis rakt igenom bara skit skit skit, men vet du, du är tamefan lika dan det har vi kommit fram till, så varför snacka skit om sig själv? det verkar onödigt..
Jag ser till och med beckis som en bättre person en dig, och då är det illa, att du inte ser vad du själv håller på med, min bror avskyr dig och en annan vill inte ens ha kontakt med dig.
Jag förstår att du snackar skit om Mia och sen nekar till det, *du står ju för allt du tycker och tänker* haha jo visst har ju aldrig fått det bevisat, sluta vara någon annan var dig själv ist och inte stråla ut som att du har det perfekt, som när du klagar som fan på att personal inte tar dig först, haha men snälla det finns människor som har det värre och du är ingen drottning och ska absolut inte komma först, det finns inte en ända människa som tar dig först i såna lägen.
jag kan skriva så mycket sanning om dig och så många åsikter, du går ihop med dom för att du är lika falsk själv, du ser det bara inte, därför varnar jag alla dina *vänner* du har kvar att passa sig för din personlighet.
Hur klarar du av att leva med dig själv? , det skulle absolut inte jag göra, jag tycker det är patetiskt att du hjälper mig och ger mig ett ip nummer och verkar nogerlunda bättrad och sen snackar en ren skit om mig via internet och inte rakt till mig?? .. 
alltså såna som dig finns det gott om, tragiskt att leva ditt liv, du är inte perfekt, du ser inte perfekt ut, OPS vilken näsa .  snackade skit om min kille till mig du inte ens träffat , vad är det för fel på dig?
Synd att du inte bor i sthlm, jag tror många tycker att det här är sant, många som tycker lika dant men dom orkar inte ödsla tid på dig, du är inte värd min tid heller egentligen.. men som sagt du ställer dig rakt upp och ner och tänjer på gränsen, just för att du BOR långt ifrån stockholm. åh gud skulle veta om du bodde här, har aldrig tålt dig eller ditt " Perfekta liv " sen du ens skrev i min gb på playahead för evigheter sen .

folk avskyr dig, och uttrycker sig lite som att dom gör det fast du märker ingenting? ..
du går mig på närverna, jag må mött personer som verkar helt bakom flötet men du har tamefan blivit tappad som liten alltså, att allting ska handla om dig eller din familj, går stolt med huvudet högt, fast bakom era väggar lär det vara annat.. seriöst gå till en psykolog och prata ut dig och sluta kasta dig fram och säga * jag heter M och är perfekt, det finns inte ett enda bråk i vår familj och jag älskar att säga det till folk som mår dåligt * ..
det är sant, det är väldigt få som tål dig! du är svår att förstå sig på. allvarligt, dra fan åt helvete! så blir man av med en pinsam idiot iaf..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback