fredag.♥

Tack för alla fina gratulationer från er fina människor!
dagen började inte bra med tanke på att jag var dålig, men det gick över fram mot kvällen som tur var,
jag känner dock inte att 18 år är en guldålder för jag är gravid och har ett barn på 9 månader snart, är inte mycket för att dra ut på krogen.
fick gäster, presentkort av tonys fina familj TACK ! :) och blommor,
av pappa påfyllning, och av mamma öppnade hon ett sparkonto och la in några tusen på och gav mig en lejopard plånbok som jag behövde plus en mugg med två rosor på, sen ska vi på middag hos dom idag.
tycker det räcker, det var mer när man var mindre man ville ha allt och ingenting.
det är tanken som räknas men fick mer en 100 grattulationer och det gjorde mig tårögd :)

Kevin har precis duschat efter att ha kletat in hela sig i sin kräka efter han ätit gröt,
han börjar bli trött men han får ligga ett tag till och leka i baby gymmet. :)
på måndag den 14:e är det min och tonys två års dag, vi funderar faktiskt på vad vi ska göra, barnvakt ska skaffas några timmar, min mamma kommer nog få ta han.
kommer kännas tomt utan han. :( buh, men någon gång måste vara den första.

Ska hälsa till den anonyma ( oseriösa ) typen från tony att han vill sparka in ansiktet på dig.

KRAMAR ! :)
Wictoria som liten. :)
Madeleine » 2009-09-11 | 10:01:47
URL: http://mady89.blogg.se/

jag kan passa sötnosen om det behövs :)

Marika » 2009-09-12 | 10:46:35

Jag vill oxå passa!! :( varför ska det va så långt jämt!!! Ha det så gott iaf!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback