förjävulsk.

inatt fick inga sova för min bror drog hem massa folk 2 på natten och förde ett jävla liv,

räckte inte med att alla sa till dom var ju så fulla drägg,

idag ska jag och kevin hem om ett tag, gubben har slutat med nappflaska, han vägrar ta flaskan, det är tidigt alltså men men kan inte tvinga han.

får hitta en annan lösning hehe. ska bli vaccinerad mot svin influensan, skönt slipper oroa mig.

snart ska vi på lång promenad dels gå förbi och handla byx blöjor fick 85 kr rabatt och sen mat till plutt.

det slog mig nu, jag älskar att vänta ett litet till mirakel om jag slipper illamåendet som jag gjort =D

kramar.

Madeleine » 2009-09-06 | 13:28:00
URL: http://mady89.blogg.se/

kevin börjar bli stor pojke som börjar sluta med nappflaska :)



lust ses på onsdag? :)

Melissa - Vincents Mamma » 2009-09-06 | 19:19:36
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

eeh vah? varför undrar du det?

det vet du ju att jag inte gör


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback