Anonym, Ja det var Carola han var med och du borde sluta ljuga för det gör dig bara själv osäker,
Jag vet att du bor i handen och har comhem frågan är bara vem du är?
du skriver så oseriöst och du verkar ju inte hålla koll på någonting, isåfall borde du veta att jag inte har kontakt med soc och vi har ett bra liv och lever för varandra, därför skaffar vi ett till.
tycker du att du är äcklig? är det därför du skriver så om andra?.
snälla lilla du, lämna oss ifred och lev ditt eget liv, vi har absolut ingen nytta av dig.
tragiskt att ni måste få ut er avundsjuka på andra som har det bra.


Johanna » 2009-09-13 | 11:04:23
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Tack så mycket :)

Wendela » 2009-09-13 | 14:37:19
URL: http://metrobloggen.se/wendela

Vad är det för idiot som håller på hela tiden?

Det sorgliga är ju att dem inte förstår hur löjliga dom är, som vill hacka ner på en annan människa. Har dom verkligen inget annat att fylla ut sina små liv med?



Till den anonyma personen:



Vad som har hänt och inte har hänt i Wictorias liv angår inte dig, mig eller någonan nna förutom Tony och henne själv. Och vad anbelangar barna frågan tycker jag du ska backa.

ett barn i detta fall 2 ( en på ingång) kan inte försvara sig och varför vill du/ni göra en gravid kvinna upprörd med meningslösa inlägg som du till och med inte klarar av att underteckna ditt namn med?



Stackars människa!!



Wictoria.. PUSS på dig från miG!

alfis » 2009-09-13 | 20:11:00
URL: http://alfis.blogg.se/

Mah men sluta ens svara på sånna kommentarer eller godkänn dom inte ens.. Helt patetiska och idiotiska. lägg inte ner din tid på dom för du vet så mycket bättre en dom att de inte är sant ..

Susanne Euvel » 2009-09-13 | 21:12:43
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Han blir fyra månader den 28:e. :)

Hehe, jaa... Jag har nog gjort de flesta tatueringar som jag har nu när jag var gravid. Är det något speciellt du undrar över? :)

Kram!

Lucia » 2009-09-13 | 21:25:31
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Hej vännen. Grattis till det nya tillskottet.



Jag bilderna på vår lilla skatt vart verkligen lyckade. Fotografen var så duktig och charmig =)



Det kostade 295 kr. Men vi fick ett erbjudande i posten det var därför det var så billigt. Men tror inte att det är så jätte dyrt att boka tid utan erbjudandet.



Du kan juh gå in på hennes hemsida och kolla priser och sånt om du är intresserad.



www.Fias.se



Ha de bra och ta hand om er=)

Susanne Euvel » 2009-09-13 | 22:49:57
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Jag tror det faktiskt är bullshit. Jag tatuerade mina fingrar när jag var i vecka fyra. Sedan så har jag tatuerat mig fler gånger på fingrarna, även på handen, armen och hakan. Piercat mig har jag också gjort ett fler tal gånger under graviditeten. Inget alls har hänt varken mig eller Roky. Det enda som har hänt med tatueringarna är väl att färgen inte satte sig ordentligt så får fylla i några. Och så var smärtan lite värre än vanligt, i alla fall för mig. Hehe.



Risken att bebisen ska få färg i sig tror jag inte finns. Inte så troligt att färgen ska gå från skinnet, genom navelsträngen och in till livmodern. Hade det varit så hade jag nog haft svart blod.



Så jag tror helt enkelt det bara är en myt och ett sätt att skrämma folk att inte tatuera sig. Men så är det också svårt att hitta en tatuerare som är villig att tatuera en gravid.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback