Sitter här och dricker mitt goda frukt te och precis nattat grabben,
maken sover och jag tänkte bara skriva av mig lite.

tycker det är fruktansvärt onödigt att folk i allmänhet ljuger & försöker sabotera mellan en familj,
det är patetiskt fullkomligt barnsligt,
varför ens lägga ner energi på att sabotera?, folk borde skaffa sig ett liv som dom är nöjda med och inte är så fruktansvärt avundsjuka på familjer som har det bra, lönlöst.
jag förstår inte ens varför jag ska tro på oseriösa människor som jag bla inte känner & som säger det okänt & som följer min blogg om min vardag? ..
det tyder bara en sak för mig och min familj, *Avundsjuka* osäkra på sig själva,
sluta vara det, gör någonting så ni får en gnutta självförtroende och vågar ge er in på steget att skaffa ett förhållande,familj you name it..
jag skulle aldrig skaffa ett till barn med min man om jag trott på all skit snack som gott runt omkring oss och gett oss motgångar.. vi har haft väldigt mycket motgångar mycket barnsligt folk som försökt förstöra men vi har aldrig släppt våra händer, som en person till vän sa * sluta aldrig älska* ..
det finns så mycket grymt folk där ute så man ska inte förlita sig på människor,
meningarna,kommentarerna ni ger mig låter inte ens rimliga, dom gör oss bara arga & trötta på människor,
jag tror inte det hjälper att flytta ifrån sthlm, folk nappar iaf och sänder ut via datorn och hittar en alltid oavsätt om man byter saiter.
så besatta av att få ut sin svartsjuka, sabotars borde inte finnas i denna värld, folk borde vara mer lyckliga och mer nöjda med sig själva, man lever trotts allt bara en gång.
i 2 års tid har vi kämpat imot, kapat band,bråkat,slåss and you name it mot varandra, men vi har det mycket mycket bättre nu ! och det är jag glad för, vi har hittat vår dröm familj. <3
Niikki » 2009-09-12 | 19:06:36
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Om personen nu skriver anonymt varför kollar du inte upp ip nr? Då kan du ju se typ vart personen bor och kanske vet du då vem det är. Jag gjorde ju det på min blogg för ett tag sedan när det kom massa anonyma och taskiga kommentarer.

Anonym » 2009-09-12 | 21:43:59

kämpa på, och gör det du är bäst på! :)

kram /s



Marika » 2009-09-12 | 21:47:35

Det du skriver är så sant, så sant. "Glöm aldrig älska" det va så fint och något alla bör påminnas om , inklusive mig själv!!!! =)

Susanne Euvel » 2009-09-13 | 22:54:20
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Det är så fruktansvärt frustrerande att människor ens orkar. Och att de är så fega, de vågar inte stå för vem de är. De lever i sin lilla bubbla bakom skärmen där de har sin trygghet. Skulle verkligen vilja se om personen bakom skärmen hade vågat säga alla meningslösa påhopp öga mot öga.



Du är starkt som står på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback