Tack marika! , Wendela, nej jag har inte fått missfall inte en iaf och hoppas inte jag får det heller,
hoppas turen är med oss hela vägen, en så länge ser det bra ut. <3


Jag måste säga att jag är ledsen att min blogg är intressantare en din som måste ha bevis på att folk läser din blogg,
varför lägga upp en * tävling*, du är inte känd och du har ett fåtal som läser din blogg,
en blogg har man för att skriva om sitt *liv* sina tankar & sina känslor det är tragiskt att du tror så mycket,
du är en vanlig liten människa som är mamma.. jaja.. tack och hej.


Mina grabbar sover nu,
mäklaren var här idag och tog kort av lägenheten och möblera om hela stället,
allt var huller om buller när vi kom tillbaka från lång promenaden, så vi var tvungen att städa allt till rätta,
det kommer 2 visningar denna månad men då kommer inte vi vara här utan vi kommer vara hos mina föräldrar,

Kevin vägrar ta flaskan, han har slutat helt med den nu,
han har bevisat att han är en stor pojke MEN jag ska följa marikas tips om den där muggen hehe. =)
har äcklig halsbränna just nu och är hungrig som ett as men orkar verkligen inte ta något, får äta plommon mamma kom med för ett tag sen hehe..

imorgon blir det till huddinge MVC möjligtvis lyssna på hjärtljudet,
om det går får se, går in i vecka 10 imorgon. =)
har faktiskt lite molande värk då och då, men inget att oroa sig för livmodern växer så det knakar.

läggdags, kramisar från oss <3
Wendela » 2009-09-07 | 23:31:27
URL: http://metrobloggen.se/wendela

åh skönt att höra, vart orolig där!!

Änglabarn betyder barn som lämnat oss, dödfödda /missfall..



Det var därför jag reagerade

Melissa - Vincents Mamma » 2009-09-08 | 08:02:49
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

vah? vadå palla vara rädd för folk? vem är rädd? dom som skriver anonymt eller menar du att JAG är rädd? :O



Föresten vem ere som du skrivit om nu da :p som har en "tävling" för å få mer läsare? :S

Melissa - Vincents Mamma » 2009-09-08 | 08:13:11
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

ja verkligen..

haha fick ja inge svar på andra frågan eller .. tror iofs redan jag vet vem du menar.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback