Bortskäm gråt, snurra runt, sluta med flaska, slänga bak huvudet om han inte vill ha,
det kom snabbt, allt på samma gång,
tror han tyckte det var skönt att sova i sin säng för en gångs skull när han tidigare sov i vagnen för resesängen var sönder så måste köpa ny sån hur som helst innan vi åker till gotland..
idag ska jag på möte sen kommer mäklaren hit och tar bilder av lägenheten..
Tony är jätte sjuk, (förskyld) eller något skit är det ju, men jag tvingade han ringa läkarn så han får medicin för vi får absolut inte bli smittade, båda är motagliga som bara den och vi får inte äta mer medicin nu.
på torsdag fyller jag år, vi tänkte gå ut och äta då jag och mannen sen till mina föräldrar på fredag och äta middag och kladdkaka :) , sen tatuera mig i veckan wiho =D kanoners  !
Fick en stor ros av Tony igår när vi kom hem och massa kramar, lite gulligt hehe.

kramar !
Madeleine » 2009-09-07 | 09:50:16
URL: http://mady89.blogg.se/

vad romantiskt gjort av honom :)

Melissa - Vincents Mamma » 2009-09-07 | 10:07:06
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

japp jag har inte hittat ngt under 800kr

men jag har shoppat 2tröjor och en luvtröja därifrån så dom kommer snart hem till min garderob :D

Niikki » 2009-09-07 | 22:17:16
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Tycker du ska avboka tiden för tatueringen. Vissa tatuerare säger att det är ok andra inte. Jag tatuerade mig under min första graviditet och två veckor senare fick jag missfall, sen vet man ju inte om det beror på det, men det kan ju vara så.

Så det är ju bättre att vänta än att riskera att barnet dör.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback