090902
8 dagar kvar till 10:e och bara denna dag kvar till imorgon och hoppet är med mig att jag får se lilla plutten!
Kevin har seperations ångest, han är väldigt mammig, han måste se mig hela tiden annars börjar han gråta och ska alltid komma upp.
men får tänka att det bara är en period han är såhär,
träffade melina igår och han blev väldigt blyg och började gråta och klänga på mig sötisen innan han förstog att hon inte var farlig.
jag är troligen bara väldigt ovan att han är sådär när han är så lugn och cool snäll annars och varit det sen han föddes, men han börjar bli stor nu ju .
ska äta upp mitt äpple klä på oss och gå till donken och handla mat sen till susanna och bäbisen i magen som ska komma om 3 dagar sen till akuten och ta bort resten av fästingen.

ja ni ska få se nu,
finns inget att dölja längre,
allt kan hända som inte får hända.
Vecka 9 idag.

Anonym » 2009-09-01 | 12:25:50

pekar livmodern ut?

Olivia » 2009-09-01 | 18:42:28

Naaaw så fina bilder :D grattis igen!!! <3 <3

Marika » 2009-09-01 | 20:45:49

Grattis!! Jätte gulligt!! Hoppas det gick bra med fästingen och att du fått sova inatt!! Annars får du be om hjälp, kanske någon kan passa honom några timmar så du kan få sova.

Anonym » 2009-09-02 | 16:32:49

vad mycket livmodern pekar ut, tänk om du har tvillingar!! vad häftigt!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback