En spark i magen ! ♥

Först och främst vill jag poängtera * en spark i magen* :D , idag började jag känna dennas sparkar, inte starka utan små söta kickar. :) hur underbart som helst..
jag har inte haft Tid eller lust att sitta vid datorn tyvärr, Fullt upp hela tiden med att packa upp, få ordning på allting fortfarande mycket kvar* , umgås med familjen, leka med kevin, gå promenader, handla osv osv you name it.
allt underbart man bara kan göra med sin familj. :) ..
vi fundera på att åka på en kryssning efter dopet faktiskt ( NO ALKOHOL ) för varken mig eller mannen i mitt liv, vi ska ta en njutnings kryssning någon gång, dansa, avslappnings timmar, basta, bada och allt man kan göra, ska bli gött för alla och bebben i magen :) :D .. den ni !

I love this, i love my famely so so F much ! <3 :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback