Wonderful life. ♥

Min lilla plutt ville upp vid 06:00 i morse, försökte få han att somna lite extra men han ställde sig på mitt ansikte och slog mig för att jag skulle gå upp, då kom pappsen och la sig bredvid oss och mös ett tag innan jobbet. :)
sen gick vi upp och åt frukost och prata om allt mellan himmel och jord, han ville berätta något sötisen.. :p
just nu biter han mig med sina vassa tänder i hälen och det gör ONT haha, 3 månader kvar sen är han 1 år och ska få sin underbart fina vackra tårta, han blev ju 9 månader igår :)

Tänkte fixa mina naglar nu faktiskt så dom är fixade inför helgen när jag och baby ska på bio,
bara han och jag :D .. nu måste jag faktiskt byta bajja majja blöja på kevin haha.. alltid lika trevligt.

Kramar från oss <3

Melissa - Vincents Mamma » 2009-10-02 | 09:55:14

japp han växer så d knakar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback