Torsdag. ♥


My little baby !! , vilken hemsk natt för mig !!
Kollade på riskförlossningar igår där det var gravida som födde extremt för tidigt, Extrema prematur barn,
man såg hur dom kämpade för sitt liv och barn som fick downs symdrom m.m ..
JA! jag drömde om det här, att mitt barn skulle bli såhär eller det skulle hända och det var hemskt! jag mådde illa hela natten och vågade inte somna om! Fy bubblan, varför ska detta hända små liv..
det får inte hända men det händer. :( :(

Annars idag längtar jag till tandläkaren så jag får ordning på min *HALVA* tand,
Jävla förbannade thai hora som fixade en akut tillfällig fyllning för ett tag sen,
gjorde inte rent ordentligt och sket i om man sa aj, åh smäll på käften var hon nära att få,
OCH SE vad som händer när man låter thai horor fixa tänder, halva min tand försvann.. hedan efter kommer jag förfölja min svenska tandläkare som ska sluta jobba här och börja i nynäs.

köpte lite saker igår Shopptvång, om jag säger så, den nya roll'on true match foundation & isa dora puder, dom funkar utmärkt!! Foundationen gör verkligen gämn hy, så den borde folk satsa på. :)
sen handla jag lite smått och gott på baby land och gick till expert och prata med dom om min kamera,
nu vet jag hur jag ska göra om dom har kvar tillbehör till den vill säga. :)

Ska mysa med babe när han kommer hem, åh jag älskar dig min kung !! <3
Susanne Euvel » 2009-10-08 | 11:53:57
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Ja, jag ska ta och beställa den där dermarollen när ekonomin tillåter, verkar hur bra som helst. Så jag säger till om den fungerar eller inte. ;)



Hehe, det var samma för mig förut. Fast fick betala ganska billigt för de som jag fixade innan jag träffade Daemon. 1500 kr för den på bröstkorgen, 1000 kr för stjärnorna och 500 kr för kortleks-symbolerna på armen. :)



Nje, han har ju tatuerat mig och det hände absolut ingenting mer än att läketiden var väl lite extra lång och färgen satte sig inte så bra som den borde ha gjort. Men jag skulle rekommendera dig att vänta ifall du är orolig. Men efter att tatuerat fingrar, armen och hakan under graviditeten så hände det absolut ingenting med varken mig eller Roky. Jag piercade mig även under graviditeten (örat, tunga, näsa) och ingenting hände då heller.



Ang ditt inlägg här minns jag också att jag var sjukt rädd att föda för tidigt. Speciellt efter att min syster födde 10 veckor för tidigt och fick ligga på sjukhuset med hennes dotter i tre månader innan de fick åka hem och vara en familj på riktigt. Så hemskt, men ett under att vissa barn överlever.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback