Tisdag. ♥

Jag är en mamma med ett minne som en guldfisk ibland.
Varför?? .. jo för att jag inte kommer ihåg vilken tid jag skulle vara på MVC & vi skrev aldrig upp det så kloka vi var.
nu har jag ringt min Barnmorska och lämnat ett medelande för jag missade hennes kära samtal igår,
så nu har jag mobilen nära min mage så jag känner och hör när den ringer hehe. :)

Jag shoppade i 4 timmar igår i väntan på att älskling skulle möta mig vid Eskils kyrkan klockan 16:30 vi skulle ha genomgång med en präst innan dopet den 17:e .. det gick jätte bra :) men jag fick migrän uh uh..
så fick lill kevin mormors speciella lasang och sen välling, han visade sig trött men icke sa nicke,
han hade krypit och vänt upp och ner på sängen när jag kolla till honom men efter att ha lagt sig till rätta somnade han..

älsklings gubben kom hem nyss och hämtade en sak och pussa på oss sen åkte han igen,
nu kollar vi på disney channel jag och kevvan och lillskrutt i magen, tänkte tanka lite filmer och packa ner kevin i sin overall och gå en promenad till centrum posta brev till länstyrelsen, Nu ska vi ta körkort hehe :) !!
Och handla lite göttis .. :p måste installera om datorn till vista också, och lägga över låtar till mobilen och rensa kläder så det är lite mycket att göra idag..

Pussen och kramen ! / Familjen !
Olivia » 2009-10-06 | 16:15:34

Fan va gullig han är!! :D

juste, va har du för lösenord till din bdb? :)

Kram

michaela » 2009-10-06 | 20:41:18
URL: http://micanb.blogg.se/

vilken fin mage :) coolt dfatum att föda på hehe :) kramar

Susanne - 19 år, gift och mamma till Roky » 2009-10-06 | 20:49:39
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Ah, det är samma här. Blåser och regnar ute. Svinkallt verkligen. Känns som om det knappt var någon sommar i år.



Jag ska göra en cover-up. Göra något stort på hela sidan av magen. Funderar på att köpa den krämen och se om den fungerar. Har fullt med bristningar på rumpa och lår. Ibland mår jag psykiskt dåligt på grund av dom, vågar knappt visa mig för Daemon ibland. Sedan så vägrar jag visa mig i bikini på somrarna, badade ingenting i somras. Och så vill jag inte ha det i all framtid. :/



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback