Söndag & Måndag. ♥

igår var vi ju på bio, först åt vi på donken i brist på tid!
sen köpte vi en stor popcorn och en liten snacks och en stor stor cola, fick hålla den med båda händerna,
när vi skulle sätta oss hivade gubben ner halva stora popcornen på golvet och min reaktion var * va gör du?, alltså vad gör du för något ? * sen skratta vi smått, så köpte han en mellan till haha.
det blev *flickan som lekte med elden* förföljaren till * män som hatar kvinnor * och 1:an var UR D å L i G .. bokstavligt, men den här var bra faktiskt. :)

Väl hemma gick vi direkt och pussa och krama på lill kevvan som haft det super hos mormor. :)
sen åkte gubben och min far och handla bingolotto på coop i handen, vi körde 1:an och 2:an, på ettans bingo så vart det något knasigt för jag tror jag såg N33 så jag kryssa i det och då fick jag 4 och var hur glad som helst *hatar att förlora* haha men det var ju bara en NIT tusan också ! , haha gubben skratta åt mig och jag vart små tjurig men kunde inte hålla mig för skratt haha :p , sen slockna vi efter 2:ans bingo i reklam pausen så får rätta dom på internet.


idag ska jag packa ner grabben i sin overall med vantar,halskragen och mössan & Kängorna för vi ska till skomakarn och klacka om några klackar och fika med nettan.. :)
måste till kell&company eller Claes olsson innan dopet och handla ny kamera kabel och hoppas dom har den !
får ju spel snart om dom inte har det, då måste vi beställa och det tar en veckas tid om inte mer, då blir det jätte stressigt.
sen fixa lite mer med kevins kläder, 3 kassar med för smått, så nytt i hans garderob kommer det bli. :)
det händer mycket i hans liv nu, och i hans hjärna så han drömmer mardrömmar ganska kraftigt på natten, men är hur glad som helst på dagen och ska gå och krypa under borden och prata :)
*Typiskt* så har han bajja majjat i blöjjan nu så innan han vänder upp och ner på allting så måste jag byta.

Pussen och kramen. / Familjen.


Tess » 2009-10-05 | 10:01:58
URL: http://metrobloggen.se/killmee

Hej :) Kolla gärna in min blogg o lämna en liten kommentar :)

Melissa - Vincents Mamma » 2009-10-05 | 10:53:28

japp d e rätt störande..tycker d e helt sjukt..

julia » 2009-10-05 | 15:55:59
URL: http://jjjuuliiaas.blogg.se/

naw vilken söt liten son :)

Jeanette » 2009-10-06 | 08:54:58
URL: http://jeanettez.blogg.se/?tmp=13151736

Jätte fin blogg =)

väldigt mysigt med musik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback