Made of love

Godmorgon.
nu är jag pigg igen, fick för mig kvart över 6 imorse att ta upp kevin som stod och kolla på mig istället för att låta han somna om och drömma vidare.. när jag såg på klockan så ångrade jag mig!
Frukostime och lägga sig i sängen och sova en timme till så nu är alla pigga och glada ;o)
Kevin kanske var magsjuk igår han kräktes ganska mycket och de har han slutat me, stackars min prins!
magont och mardrömmar är ju ingen höjdare 3 nedspring på en halvtimme kan inte bli sämre men tillslut gav det sig och han fick sova natten lång. :)
nu lägger jag bud på en canada goose och en fjällräven samt fortsätter jag me min angelsound,
hoppas på någon vinst iaf!!
Spark Spark kom inifrån magen nu, underBarn ! <3
ska sätta mig och köra Xbox och unna mig lite medans grabben sover tills vi ska träffa folket ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback