Jag ser mig, jag ser mig i dig.

just nu är de fruktansvärt tungt att vara mamma. dels för att han mår som han gör och detta handlar inte om hans tänder, han måste fått något virus.
sedan är de väldigt svårt att hålla hans vanliga rutiner när han säger och gör annat,
de känns ju tungt att inte känna igen sin lilla sjukling, kan tro att jag fått en främmande bebis för stunden.
vet inte riktigt vad jag ska göra för att han ska må bättre. =o/
han vägrar sova lunch middag i sängen då gallskriker han i räddsla för att han är så täppt så vagnen har fått vara till hjälp som sista utväg, han har vaknat halv 4 / 4 två nätter i följd och total vägrat somna om.
Första natten fick jag ge välling då somna han om en timme, Denna natt har varit förfärlig, Han kräktes ned hela sängen så stora pölar i sängen.
Fick ställa mig och byta alla sängkläderna till & med spjälsängsskyddet sedan fick jag lägga han utan pyamas i vagnen och vagga honom i en timme tills han somnade om lite.
Jag tycker så synd om han min stackars lilla diamant ! =( önskar jag kunde göra mer!
ska ge han varm blåbärssoppa mot hostan iaf.

Hur som haver så är de nästan solklart att jag absolut inte går ut med grabben!
igår tog älsklingen ledigt från 11:00 för att komma och hjälpa mig,
idag ska han ta kevin så jag får vila när han kommer från sin kurs! <3

Jag önskar jag kunde trolla bort din influensa mitt hjärta!
jag har inte haft tid att tänka på graviditeten, men jag har några månader kvar att njuta,
Vill bara få min ängel frisk och mig själv så jag inte smittar ned han igen. <3

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-10-27 | 11:44:45
URL: http://hanneler.blogg.se/

Usch..ja det är verkligen jobbigt att se sitt eget barn sjuk..uschusch! KRYA PÅ DIG KEVIN!



Svar:

Mmm..jag förklarar om allt igen :P Tror att det har blivit ett misstförstånd här ;D

08 innan jag fick Kevin så var jag gravid men den graviditeten slutade i mf för att embryo växte på fel ställe och den försvann av sig själv i min kropp efter ett tag.

Och när jag blev gravid med Kevin så låg han på rätt ställe för att vi gjorde ett vul i vecka 12 för att veta att denna graviditet satt rätt :)

Så det är Kevin som är lillebror till ja till en pojke eller till en flicka anser i alla fall jag :)

Fast den första graviditeten satt fel..



Det var en jobbig tid i början när jag hade fått veta att det var ett mf. Det är lite smått jobbig ännu idag, men det går :)



Och höll på att glömma svara på din fråga:P Och ja det kan bli farligt. Det beor på lite saker och ting :) Men för mig så gick allt bra, jag slapp ju göra en operation som dom flesta har fått göra när dom har fått som mig :)



Hoppas att jag har förklarat lite bättre, det är så invecklat allihop :P



Kraaam

H

Madelene » 2009-10-27 | 11:51:51
URL: http://maddihz.blogg.se/

Om man går in på gnestahem.se tror jag att det är så kan man lämna in en intresseanmälan. sen kan man typ ringa bara efter någon timme eller en dag och kolla om dom har lägenheter. Oftast har dom det, och om dom inte har det så kommer det in rätt snabbt :) Första gången vi flyttade hit tog det 1 månad innan vi kunde flytta in och den här gången tog det 2 :)

Madelene » 2009-10-27 | 14:58:32
URL: http://maddihz.blogg.se/

Nej det ligger 25 min ifrån Södertälje typ :) Pendeln går hit :) perfekt att bilda familj här enligt mig :D vi bor nu i en 3a. 76 kvm. Med stor inglasad balkong på bottenplan för 5400. :) kram

Jennie » 2009-10-27 | 21:16:48
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Fyy stackare, men han har dig/er . du är en söt mamma ju :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback