i love you allways and forever.

Jag glömmer aldrig då du sa till mig att låten : no promises var till mig,
jag glömmer aldrig när du köpte rosor varje dag och ringar,armband och gossedjur,
jag glömmer aldrig när du åkte sent på kvällen bara för att stå utanför mig med mig och kramas när jag var blyg att ta in dig,
jag glömmer aldrig när du åkte och mötte mig från gålö i 5 min för att få träffa mig och lämna en film,
jag glömmer aldrig när du kysste mig och sa att du älskade mig och gav mig nallebjörnen med boxnings handskar och hade sprutat din perfym på som jag sov med varje natt,
Jag glömmer aldrig allt du gjorde för mig all kärlek du gav och ger en idag,
jag glömmer aldrig när du frågade mig om jag ville gifta mig med dig så fort jag skulle bli 18,
jag glömmer aldrig när jag svimmade av och du bar mig in och satt vid min säng tills jag mådde bättre och du fråga om du skulle stanna över natten,

jag glömmer ingenting med dig, du gav mig och ger mig den finaste renaste kärleken som någonsin går att ge,
jag älskar dig för all evighet, varje gång jag tänker tillbaka till år 2007 och 2008 får jag en tår i ögat, du gjorde och gör allt för mig. Tony jag älskar dig min man , du kommer evigt stå i mitt hjärta så som jag i ditt.
du har gett mig det finaste du har gett mig det bästa , ni är det bästa jag har <3



DET FINASTE SOM FINNS <3 !!
sandra » 2009-10-16 | 12:47:27
URL: http://slmslmslm.blogg.se/

Puttinuttit, ni e så söta :D

Susanne - Mamma till Roky » 2009-10-16 | 14:46:46
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Åh, så fint. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback