Hormon attack !

varför ska det vara så svårt att behålla ilskan och tårarna inne när man är gravid,
jag är attackerad av alla olika elaka hormoner just nu och det är jobbigt!
undrar om man ska gå och lägga täcket över huvudet och hoppas att dem försvinner??
jag vet faktiskt inte.. jag tänkte faktiskt gå och handla och bli bättre medans kevin och gubben är ute en sväng,
men istället får jag slåss med dem här för min väska med plånbok ligger under vagnen
det kan bara inte bli värre JÄVLA CRAP !
sen envisas jag med tony att jag levt på mackor och frukt hela dagen och det räcker tydligen för mig enligt mina hormoner när han försöker övertala mig om att han kan köpa pizza för jag måste få i mig mat eller laga mat.
Nej säger jag, jag är inte hungrig säger mina hormoner när jag egentligen sitter och hungrar ihjäl mig,
jag känner helt enkelt inte igen mig själv, jag kan klara mig utan sånt här !
jag behöver inte er, försvinn tack !
vickan » 2009-10-16 | 17:04:49
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/

sv: hejsan! tack så mycket :) jag köpte min kamera för 2000kr, fast det var för att vi kände han som sålde den. men på blocket ligger den på ca. 2500-4000kr :)

Hannele - Mamma till Kevin ♥ » 2009-10-18 | 15:05:19
URL: http://hanneler.blogg.se/

Förlåt att jag säger något..men haha..eller ja skrattar då..

Jag känner igen det där så vääääl..haha..



Jag minns när i början av graviditeten så satt jag och kollade på någon film och på slutet så dör killen i filmen och jag börjar tjura för det (jag gråter annars inte för filmer) och då ringde jag min sambo J som var på jobbet och typ skrek att jag hatade att vara gravid för att man gråter för allt, man är arg på allt och alla, man spyr som en gris och blablabla :P

Stackarn för stod ingenting först varför jag grät som en liten flicka ;D haha..hormoner är rätt så skojsiga ibland ;D Man skrattar efteråt åt dom bara ^^



Kram

H


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback