Hejallihoppa.♥

två dagar sen jag bloggade, men har faktiskt inte haft tid om man säger så,
umgåtts mycket med familjen och lite allt möjligt, kan berätta att mormor kom igår (söndags) från sin hemtrakt Finland, så vi fikade och testade den urfina dopklänningen som mammas gammelmormor sytt,
den var riktigt fin och snart får han vatten över huvudet :) ,
ska bli så mysigt och alla kort som vi kommer skriva ut så mormor får med sig,
kan ju medela att jag köpte ny digitalkamera ist för att köpa ny sladd, kändes mycket bättre.. :D
ska köpa ett 8 Gigs minneskort till den också, så blir det massor utav bilder som jag bla kommer rama in. ;)
igår tog vi en fin mysig kvälls promenad (först till centrum), det var ju inte många ute och vi gick och planerade lite för dopet så var ganska inne i det ämnet på vägen haha. :p
sen mös vi framför tvn och spelade bingolotto, JA hehe jag vann en ny bingolott haha men huvudsaken är att man vann något över huvudtaget och var jätte nära på en volvo två gånger men icke sa nicke, sån tur hade man ju inte.
det är ganska svårt att blogga överhuvudtaget för kevin har sin egen vilja och sitt egna intresse, det vill säga klättra på saker och klättra under, han är knäpp, som vårt vardagsrums bord som har en skiva precis under den skivan man har saker på så han fastnar och gör så om och om igen samma sak med bordet skrivan står på, en liten knäppis med andra ord, jag har alltid haft koll när han ställt sig men nu är det läskigt med tanke på att han kan ramla framåt och slå in sina tänder eller få ett jack överhuvudtaget.
Nej, vi ska nog köpa en skum gummi hjälm till han..

annars idag, ja vi ska åka till huddinge MVC, om det inte är så blött så ska han få leka i lekparken,
med tanke på min trötthet för han valde att gå upp och vänta upp och ner på sin säng halv 6 i morse när gubben gick upp, så kommer jag nog somna tidigt hehe. :p
Jag kan inte ha tajta kläder längre, magen syns ju något så mycket att det inte går att dölja, tjockis blir jag kallad nu, och anledningen till att vi ska dölja är för att gubbens föräldrar inte vet något en och vi ska inte säga något först i slutet om vi kan haha.. vi sa inte till dom förens jätte sent när vi väntade kevin för att magen inte började växa först efter v 24 , men nu växer den som aldrig förr.. :)

En skoj grej. vi tyckte var roligt iaf, har börjat med brun utan sol för att jag inte vill sätta mitt barn för strålningar, efter att ha smort in hela kroppen med krämen så glömmer jag tvetta händerna direkt efteråt och tänker inte mer på det, nu är min handflata choklad brun och fingertopparna.. haha ser verkligen fint ut .. :D

nej nu blev det mycket skrivande, måste ta hand om en trött liten fågelunge som klänger på mina ben och klagar,
det blev iaf en "liten" uppdate hehe.

Kjamisar / familjen.
Sandra » 2009-10-13 | 18:32:47
URL: http://slmslmslm.blogg.se/

Åh han är så söt, :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback