Grubblar och hyperventilerar. :/

Normalt?? , nej det kan jag nog inte tänka mig..
Jag sitter och gnager på något jag inte själv vet vad det är..
ungefär som en fis i rymden, antar att det är graviditetsHormoner som svänger och dänger lite hej vilt.
ingenting att hänga läpp för tycker jag, har börjat fundera mycket under denna graviditet, skratta högt skratta lågt men jag är faktiskt otroligt jävla rädd för att få ont i rumpan efter förlossningen, det är en räddsla.. kanske inte så normal men den finns där!

Hur som helst!
Bortser man från detta så ska vi åka till ullared och barkarby någon gång här,
jag har blivit shopp tokig, det är min drog och jag kan omöjligt INTE handla något.. Gubben blir tokig på mig.
detta är väl sisådär, men jag vet inte vad det är för kön , i november får vi veta och jag längtar, jag har ställt in mig på att det är en flicka, kanske för att det skulle vara roligt med 1 av varje, lite besviken skulle jag bli om det inte var så, men skulle bli världens lyckligaste i vilket fall som helst, det är vårt barn :D ..

Tony kommer börja jobba natt då och då på helger i vinter om det blir mycket snö,
men han behövs ju för naturen och alla människor så det är bara bra. :)
Kevin pratar ord för fullt, så himla kul, allt kommer så snabbt, nu händer det mycket!

Pussar och kramar / Familjen.
Susanne - 19 år, gift och mamma till Roky » 2009-10-03 | 13:26:39
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Jag hoppas på en flicka när det är dags för ett småsyskon till Roky. Har alltid föreställt mig att få en pojke och en flicka. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback