Föräldra Mys !

Mormor ska vara barnvakt och vi ska åka på bio och vara för oss själva ett tag,
jag tycker det är väldigt jobbigt egentligen men måste vänja mig nu eftersom det är ett halv år kvar till dagis.
jag kan lita på min mamma så jag har ingenting att oroa mig för, det är just det att vara ifrån honom,
jag tror det är jobbigt för alla mammor att vara ifrån sitt barn, men det måste ju, ska ju börja jobba strax.
men det ska bli mysigt att få gå själva på bio och äta gott, det var ett tag sen vi fick tid för oss själva, Kevin tar ju upp all tid, But we love him anyway . :)
Föräldra mys måste nog alla föräldrar ha någon gång ibland.. :p

om en vecka kommer min kära min mormor också sen strax där på är det dopet,
ska bli så jätte jätte mys, att ha min mormor med på dopet är guld värt, vi vet inte hur länge hon stannar på jorden. :( ... well well .. dags för mig att smörja in ögat mer med salvan jag fick utskrivet, har typ något som irriterar mitt öga, jätte jobbigt ! , sen måste jag fixa mig och känner att det är dags att byta blöja igen. :) en mors dröm, haha nejdå.

Kramisar / Familjen !
Susanne - 19 år, gift och mamma till Roky » 2009-10-04 | 13:44:32
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Det lutar åt båda för oss också. Min pappa fick bara flickor och Daemon pappa fick bara pojkar, haha.



Ja, det är lite knepigt. För när man kollar på min mage så syns inte mina bristningar knappt. Men på just den nedersta stjärnan så har det blivit riktigt stora och grova bristningar. :/



Det är bara bra med oss. Roky är lite trött och gnällig just nu, men han somnar väl snart. :P Hur är det med er då?

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback